Udhëzues për praktikën mësimore për ciklin e dytë Master profesional, dega Gjuhë Letërsi
Praktika mësimore e studentëve të degës gjuhë- letërsi do të zhvillohet në semestrin e dytë të vitit të dytë të studimeve të nivelit “Master Profesional”, nga data 10 mars deri 19 maj 2025.
Praktika pedagogjike realizohet në dy formate:
- Praktikë pasive – e cila do të shtrihet në dy javët e para, pra mes datave 10 – 22 mars (një javë në shkollën nëntëvjeçare dhe një javë në shkollën e mesme.)
- Praktikë aktive – e cila do të zhvillohet në të gjitha javët në vijim deri në më datë 19 maj.
- Praktika do të zhvillohet nga dita e hënë deri ditën e enjte. Ditën e premte studentët do të jenë në fakultet për të zhvilluar mësim për lëndët e parashikuara për këtë semestër në planin mësimor.
- PRAKTIKA PASIVE
- Gjatë praktikës pasive studentet do të vëzhgojnë orë mësimi, 2 orë në ditë, dhe do të mbajnë shënime në bllok mbi probleme të mësimdhënies së gjuhës shqipe dhe të letërsisë.
- Përveç vëzhgimeve në orë mësimi studentët do të qëndrojnë pranë shkollave ku do të kryejnë praktikat edhe për çështje studimore që lidhen me temat e mbrojtjes së diplomave, të cilat lidhen me mësimdhënien dhe nxënien e nxënësve në nivele të ndryshme.
- Studentët sipas interesit kërkojnë dhe gjejnë problematika për kërkime të natyrës studimore dhe të mësimdhenies.
- Në shkollat ku kryhet praktika pasive, duhet / mund të kryhet edhe praktika aktive.
- Gjatë praktikës pasive studentët në bllokun e shënimeve duhet të dokumentojnë me firmën e mësuesit të lëndës ditët që ata kanë frekuentuar këto praktika. Kjo gjë vlen edhe për praktikat
- Shkollat ku do të ndiqen praktikat duhet të jenë të miratuara nga Drejtoria Arsimore e rrethit/Zyra arsimore, pas dorëzimit të shkresës së fakultetit për pranimin e studentëve dhe miratimit prej tyre.
- Studentët mund të japin mësim edhe gjatë praktikës pasive nëse e ndjejnë veten te gatshëm dhe me miratimin e mësuesit që e monitoron dhe që e ndihmon për parapërgatitjen e tij për mësimdhënie.
- Për çdo orë mësimi të vëzhguar mbahen shënime nga mësuesi mentor sipas formatit:
Hapat | Tema/Veprimtaritë e mësuesit | Veprimtaritë e nxënësit | Vlerësimi juaj |
1 | |||
- Në përfundim të praktikës pasive studentët do të dorëzojnë bllokun e shënimeve, të firmosur nga mësuesi dhe drejtori i shkollës, ku është kryer kjo praktikë.
- Çdo student do të dërgojë në rrugë elektronike në adresat e laboranteve të departamenteve të gjuhës ose të letërsisë (sipas profilizimit) orarin e mësimit të shkollave ku po kryejnë këto praktika (pasive /aktive).
– laborantja e departamentit të letërsisë:
znj. Bibika Zhilla, email: bibika.zhilla@fhf.edu.al
– laborantja e departamentit të gjuhës:
znj. Alba Peza, email: albapeza19@gmail.com
- Shkollat për praktikë mund të zgjidhen nga vetë studentët në bashkëpunim edhe me DAR/ZVA.
- PRAKTIKA AKTIVE
- Praktika aktive do të zhvillohet në javët në vazhdim pas praktikës pasive.
- Praktika aktive kryhet në shkolla të arsimit nëntëvjeçar dhe të mesëm.
- Studentët duhet të jenë të vendosur pranë një mësuesi të gjuhës shqipe dhe letersisë në shkollat ku do të kryejnë praktikat.
- Studentët do të mbajnë fletore ditari të cilën duhet ta dorëzojnë në departament për të gjitha orët që do të japin mësim.
- Fletojra e ditarit është dokument i rëndësishëm për vlerësimin e
- Vlerësimin nga shkollat ku kryhet praktika do ta marrin nga mësuesit që i monitorojnë gjatë kryerjes së praktikës aktive.
- Studentët do të marrin dy vlerësime, një nga shkollat nëntëvjecare dhe një nga shkollat e mesme.
- Për fazën e praktikës pasive do të marrin vetëm konfirmin për ndjekje të mësimdhenies sipas kërkesave të vendosura nga fakulteti në fletoret e shënimeve nga mësuesi dhe drejtoria e shkollës.
- Gjatë praktikës aktive studentët duhet të jenë prezent në shkollë çdo ditë dhe duhet të japin mësim 1-3 orë në ditë, (deri në 12 orë në javë).
- Orët të cilat do të japin mësim duhet t’i dokumentojnë përmes fletores së ditarit, të cilën si bashku me vlerësimin përfundimtar nga mësusi dhe drejtori i shkollë duhet ta paraqesin në departamentin e gjuhës shqipe ose të letërsisë.
- Formati i fletës së vlerësimit pasi plotësohet nga mësuesi, udhëheqës i praktikës firmoset edhe nga drejtori i shkollës, ku është kryer praktika.
- Lidhja me pedagogun e ndjekjes së praktikës në rrugë elektronike për të përcaktuar ditët në të cilat ai do të bëjë vëzhgime në mësimdhënien e studentit.
- Studenti duhet të njoftojë për ditën që do të presë pedagogun përgjegjës për ndjekjen e një ore mësimi të zhvilluar prej tij.
- Pedagogët që ndjekin praktikën pedagogjike të studentëve janë:
- Kledi Shegani, email: shegani@fhf.edu.al
- Kastriot Gjika, email: gjika@fhf.edu.al
- Lili Sula, email: sula@fhf.edu.al
- Belfjore Zifla, email: zifla@fhf.edu.al
- Dhurata Shehri, email: shehri@fhf.edu.al
- Viola Isufaj, email: isufaj@fhf.edu.al
- Anila Mullahi, email: mullahi@fhf.edu.al
- Çdo të premte, ora 11:00-14:00 , studenti mund të takohet me pedagogët përkatës për probleme të ndryshme që lidhen me praktikën.
- Në përfundim të praktikës, brenda 7 ditëve duhet të dorëzohet në departamentet përkatëse i gjithë dokumentacioni i praktikës, sipas udhëzimeve të dhëna në këtë udhëzues. Çdo vonesë vështirëson vlerësimin tuaj.
- FLETA E VLERËSIMIT
Mësuesit dhe drejtori i shkollës në përfundim të praktikës pedagogike duhet të vlerësojë arritjet e studentit përmes tabelës së mësposhtme. Kjo vlen si për drejtuesit dhe mësuesit e shkollës nëntëvjeçare ashtu edhe për shkollën e mesme.
Modeli i fletës së vlerësimit është si më poshtë:
- FLETË VLERËSIMI
Shkolla: ___________________________________
Mësuesi: __________________________________
Studenti: __________________________________ Drejtori i shkollës
____________________________
Gjatë periudhës _____________________ studenti_________________________ ka kryer praktikën mësimore pranë shkollës sonë dhe ka marrë vlerësim për orët e mësimit si më poshtë:
( Duhet të vlerësohen 20 orë mësimi: 10 në arsimin nëntëvjeçar (kl. 6-9) dhe 10 orë mësimore në arsimin e mesën (kl. 10-12).
Çdo komponent i mesimdhënies i përfshirë në këtë tabelë do të vlerësohet me notë (5-10).
orët | Tema e mësimit | Plan ditari | Saktësia shkencore | Metodat | Komunikimi | Menaxhimi | Vlerësimi | Përfundimi |
1 | ||||||||
2 | ||||||||
3 | ||||||||
4 | ||||||||
5 | ||||||||
6 | ||||||||
7 | ||||||||
8 | ||||||||
9 | ||||||||
10 |
Vlerësime të përgjithshme mbi student-i/en:
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
____________________________________________________
Ky udhëzues është miratuar për departamentet përkatëse nga:
Përgjegjës i Departamentit të Gjuhësisë Përgjegjës i Departmentit të Letërsisë
Prof. dr. Dhimitri Bello Prof. dr. Persida Asllani
Zv. Dekan
Prof. asoc. dr. Edlira Tonuzi-Macaj