Zyra e Këshillimit të Karrierës


I dashur student i Fakultetit të Historisë dhe të Filologjisë!

Të kërkosh një punë është një sipërmarrje e bukur, por edhe e vështirë. Kërkon shumë punë dhe njohuri specifike për tregun brenda të cilit dëshiron të jesh. Kërkimi i punës dhe planifikimi i karrierës nuk duhet të jetë rezultat i rastësisë, por duhet të projektohet dhe strukturohet mbi bazën e një analize të thelluar që ti i bën vetes dhe aftësive që ke.

Patjetër që aftësitë e marra prej ciklit të studimit në bankat e universitetit janë të rëndësishme, por kur del në tregun e punës, fokusi duhet të spostohet në analizën e tregut të punës për degën në të cilën je diplomuar, çfarë figurash profesionale kërkon ky treg dhe cilat kompetenca duhet të vihen në pah.

Këshilla e parë që do të të jap është që të reflektosh mbi interesat dhe pasionet e tua.  Mendo se cilat janë ato aktivitete që të përfshijnë plotësisht dhe të bëjnë të ndjehesh i përmbushur?

Fillo të analizosh vlerat e tua profesionale. Për shembull, disa prej jush kërkojnë të rriten profesionalisht, disa të tjerë preferojnë të japin kontribut në shoqëri, disa të tjerë gjykojnë të drejtë rritjen e fitimit financiar. Ajo çfarë dua të të them është se nuk ka vlera profesionale të drejta apo të gabuara, ka projekte në mendjen e gjithsecilit prej jush dhe mbi këtë projekt duhet të reflektosh.

Zyra e Këshillimit të Karrierës pranë Fakultetit, të vjen në ndihmë për të të ndihmuar në këtë reflektim të projektit tënd profesional. Ajo synon të të orientojë në rrugën drejt karrierës, bazuar në procesin tënd studimor dhe në pikat e të forta të personalitetit tënd.

Eshtë një shërbim Career Desk – që do të thotë se ofron një konsulencë e drejtpërdrejtë dhe në çdo kohë, për të ndërtuar në mënyrë të vetëdijshme një CV profesionale, një letër motivimi, përgatitjen për një intervistë pune, kërkimin në mënyrë specifike për oferta aktive në tregun e punës dhe për të të këshilluar se si të prezantohesh më së miri aty, jashtë dyrve të Fakultetit, për të qenë një kandidat ideal.

Zyra e Këshillimit të Karrierës pranë Fakultetit të Historisë dhe të Filologjisë ofron këto shërbime:

  1. Shërbimi Career Desk – zyra mirëpret çdo ditë dhe ofron konsulencë të drejtpërdrejtë për çdo student, që dëshiron të krijojë në mënyrë efektive vetëmarketingun dhe për të qenë i mirëpërgatitur për tregun e punësimit. Kjo realizohet nëpërmjet temave:
  2. Si të shkruaj një e-mail zyrtar pune;
  3. Si të hartoj një Letër Motivimi;
  4. Modelet e CV dhe si ta shkruaj një të tillë që më përfaqëson;
  5. Me cilat tipologji të intervistave do të përballem;
  6. Si të sillem në një intervistë pune;
  7. Pse duhet të hap një profil LinkedIn;
  8. Faza e pas intervistës.
  9. Orë informuese në grup në ditë e orare të caktuara të realizuar nga vet zyra e Karrierës, me tema specifike referuar Karrierës. Studentët kanë mundësi të informohen rreth kanaleve rekrutuese për gjetjen punës që iu përshtatet, për rrjetet sociale dhe reputacionin që sot gëzon interneti për këto kohë “dixhitale”, ku komunikimi është më i shpejtë, më i lehtë, madje dhe intervistat e punësimit mund të bëhen drejtpërdrejt nga shtëpia, përmes skype apo profileve sociale.

  10. Për të patur një know-how edhe më profesional rreth temave të karrierës, Zyra organizon çdo vit “Javën e Këshillimit të Karrierës”, një aktivitet që kryhet me ekspertë të jashtëm të fakultetit, vendas e të huaj, bazuar një programi të caktuar, ku preken temat të tjera si: orientimi i tregut të punësimit vendas dhe atij ndërkombëtar, aftësitë e ndërsjellta që kërkohen, lidershipi brenda vetes dhe idetë inovative, rrugët për financimet e start-up-ve që vijnë prej studentëve, informacion rreth kontratave të punësimit, rëndësia e internshipeve dhe e punës vullnetare në Cv e një studenti.

Panairi i Punësimit

Përmes “Panairit të Punësimit”, që do të organizohet çdo vit në Fakultetin e Historisë dhe të Filologjisë, synohet që institucioneve, kompanive, agjencive dhe OJF-ve t’u krijohen hapësirat e nevojshme për t’i njohur studentët me ofertat e tyre dhe me pritshmëritë e tregut të punës, mundësitë që ofron ky treg, procedurat për internshipe, praktika profesionale e punësime, si dhe për bashkëpunime të tjera me interesa të ndërsjella midis Fakultetit dhe kompanive.


“Pyetësori” për të diplomuarit

“Pyetësori” i punësimit të studentëve synon njohjen e rrugëtimit profesional të studentëve në periudhën pas përfunimit të studimeve mbi kalimin nga bota e arsimit në atë të punës. Ish studentët përfaqësojnë, nga njëra anë, një burim të dhënash për analizën krahasuese të performancës së kualifikimeve të ndryshme në tregun e punës dhe nga ana tjetër, një mjet i dobishëm për vlerësimin e efektivitetit të programeve të studimit.

Nëse je ish-student, lutemi ta plotësoni atë:

Linku i pyetesorit kliko këtu…


Si realizohet raporti i sigurimit të cilësisë

Zyra e Sigurimit të Brendshëm të Cilësisë në fund të çdo viti akademik, aplikon pyetësorin e Vlerësimit të Programit të Studimit me studentët në largim.
Ky pyetësor aplikohet konkretisht tek studentët e vitit të fundit Bachelor dhe studentët e vitit të fundit Master. Vlerësimi synon të marrë të dhëna në lidhje me cilësinë e arsimimit që kanë marrë studentët në programin e studimit të ndjekur, si dhe me nivelin e përgatitjes që marrin në tërësi në Fakultetin e Historisë dhe të Filologjisë.
Qëllimi i këtij vlerësimi është që të gjykohet cilësia e programit të studimit.
Pyetësori realizohet për programet e secilit Departament. Edhe për këtë kategori, Zyra koordinon “Pyetësorët” sërish nëpërmjet sistemit “Microsoft forms” dhe bën shpërndarjen tek çdo student dorazi, ku votimi kryhet nëpërmjet një kodi “QR” të tillë:

Qëllimi i vlerësimit të performancës dhe aftësive të stafit pedagogjik - bazuar në Rregulloren e Sigurimin e Brendshëm të Cilësisë - ka vlerë në 2 aspekte

1- Në aspektin individual/ku vlerësimi i performancës kryhet me qëllim shkallën e angazhimit të tij në realizmin e procesit mësimor, dhe si rrjedhojë në rritjen e motivimit;

2- Në aspektin institucional/marrjen e informacionit mbi programin, kurrikulën, leksionet dhe kompetencat në tërësi të pedagogut.

Bazuar Paketës së Instrumentave të Cilësisë në Fakultetin e Historisë dhe të Filologjisë kryhet:

  1. VLERËSIM LËNDE DHE PEDAGOGU - në një pyetësor të vetëm dhe të përmbledhur i dy pyetësorëve që janë të ndara në “Paketën e Cilësisë”;
  2. VLERËSIMI I PROGRAMIT TË STUDIMIT - që aplikohet tek studentët në vitit të fundit të studimeve Bachelor e Master.
  3. VLERËSIM I SUKSESIT TË PROGRAMIT NË TREGUN E PUNËS – krijuar e përshtatur nga vet zyra - që realizohet me studentët që tashmë janë pjesë e tregut të punës.

Përsa i përket pikës 1 – Vlerësim Lënde dhe Pedagogu - kriteret e vlerësimit  përqendrohen tek vlerësimi i lëndës, konkretisht përmbajtjes dhe organizimit të saj, tek vlerësimi i pedagogut nga studenti, konkretisht në metodikën e mësimdhënies, mënyrës së organizmit dhe realizimit të procesit mësimor, vlerësimit të kompetencave të marra nga ata, madje dhe kontributin që vet studenti ka dhënë në këtë lëndë. Ka dhe një opsion të fundit që i dedikohet “komenteve të lira” që studenti mund të shprehë mendimin e tij qoftë për lëndën, po ashtu edhe për pedagogun.

Zyra koordinon Pyetësorët, nëpërmjet sistemit “Microsoft forms” dhe bën shpërndarjen tek çdo student dorazi, ku votimi kryhet nëpërmjet një kodi “QR”, që iu vihet në dispozicion studentëve dhe që bën lidhjen e drejtpërdrejtë me pyetësorin online.

Çdo përgjigje ka anonimatin e studentit dhe realizohet pa prezencën e pedagogut në klasë, vetëm me përfaqësuesin e Zyrës së Sigurimit të Brendshëm të Cilësisë.

Eshtë i hartuar në formën e një konfirmimi për çdo alternativë sipas shkallës “Likert” me përzgjedhjen e zërave “shumë dakord”, “dakord”, “nuk e di”, “kundër” dhe “plotësisht kundër”.

Sa më poshtë formati i “Pyetësorit” që realizohet për vlerësimin e lëndës dhe të personelit akademik;

  1. Përmbajtja dhe organizimi i lëndës
  2. a) Objektivat e lëndës ishin të qarta;
  3. b) Ngarkesa e lëndës ishte e përballueshme;
  4. c) Lënda ishte e organizuar mirë (marrja në kohë e materialeve, njoftimet etj,).

2.Kontributi i studentit

  1. a) Unë kam frekuentuar plotësisht lëndën;
  2. b) Unë jam aktivizuar gjatë lëndës;
  3. c) Metodat e të nxënit dhe mësimdhënies nxisnin pjesëmarrjen.

3) Cilësia e mësimdhënies

  1. a) Lënda nxiste interesin për fushën e studimit;
  2. b) Lënda kishte ngarkesë të përshtatshme;
  3. c) Idetë dhe konceptet ishin të qarta.

4) Pedagogu

  1. a) Pedagogu përdor metoda të ndryshme mesimdhëniejeje;
  2. b) Pedagogu shpjegon qartë dhe në mënyrë efektive lëndën;
  3. c) Pedagogu i përgjigjet pyetjeve, nevojave dhe kërkesave të studentëve;
  4. d) Pedagogu krijon një atmosferë që favorizon të nxënit në auditor.

5) Komente

(mund të shprehni komentin tuaj qofte per pedagogun apo për lëndën, ose për të dyja bashkë).

  1. Zyra e Sigurimit të Brendshëm të Cilësisë në fund të çdo viti akademik, aplikon pyetësorin e Vlerësimit të Programit të Studimit me studentët në largim.

Ky pyetësor aplikohet konkretisht tek studentët e vitit të fundit Bachelor dhe studentët e vitit të fundit Master. Vlerësimi synon të marrë të dhëna në lidhje me cilësinë e arsimimit që kanë marrë studentët në programin e studimit të ndjekur, si dhe me nivelin e përgatitjes që marrin në tërësi në Fakultetin e Historisë dhe të Filologjisë.

Qëllimi i këtij vlerësimi është që të gjykohet cilësia e programit të studimit.

Pyetësori realizohet për programet e secilit Departament. Edhe për këtë kategori, Zyra koordinon “Pyetësorët” sërish nëpërmjet sistemit “Microsoft forms” dhe bën shpërndarjen tek çdo student dorazi, ku votimi kryhet nëpërmjet një kodi “QR” të tillë:

Pyetësori aplikuar studentëve bazohet në Paketën e Instrumeteve të Cilësisë. Eshtë i hartuar në formën e një konfirmimi për çdo alternativë sipas shkallës “Likert” me përzgjedhjen e zërave “shumë dakord”, “dakord”, “nuk e di”, “kundër” dhe “plotësisht kundër”.

Sa më poshtë formati që aplikohet për vlerësimin e përmbylljes së programit të studimit.

  1. Programi përmban informacion të detajuar.
  2. Objektivat e programit janë arritur plotësisht.
  3. Përmbajtja e kurrikulës është e avancuar dhe i përmbush objektivat e programit.
  4. Pedagogët përmbushin objektivat e programit.
  5. Infrastruktura e departamentit përmbush kërkesat e programit.
  6. Programi shoqërohej me aktivitete ekstra-kurrikulare.
  7. Studentët në vështirësi merrnin bursë.
  8. Praktika më ndihmoi në përmirësimin e zhvillimit profesional.
  9. Praktika më ndihmoi në përmirësimin e e lidhjes teori-praktikë:
  10. Cilat janë aspektet pozitive të programit që ndoqe?
  11. Cilat aspekte mund të përmirësohen?

Alternativat që studentët realizojnë vlerësimin e programit:

  1. a) Shumë i/e kënaqur
  2. b) I/e kënaqur
  3. c) Nuk e di
  4. d) I/e pakënaqur
  5. e) Shumë i/e pakënaqur

 

  1. Pyetësori për të marrë informacionin rreth studentëve të diplomuar, sipas viteve akademike - që do të verifikojë suksesin e porgramit të studimit në tregun e punës dhe shërben për krijimin e një database të Alumnit për zyrën e Karrierës.

Pyetësorët janë aplikuar për student të cilët kanë mbaruar studimet e tyre që prej vitit 2021 e deri më sot.

Sa më poshtë formati që aplikohet për vlerësimin e suksesit të programit të studimit.

  1. Ke përfunduar studimet në:
  2. a) Master Profesional / b) Master Shkencor
  3. Ke përfunduar Masterin Profesional në:
  4. a) (programet)
  5. Ke përfunduar Master shkencor në:
  6. a) (programet)
  7. Gjinia
  8. a) Femër / b) Mashkull
  9. Nëse je i punësuar, specifiko të dhënat e institucionit (organizatë, shoqatë, biznes, shkollë etj).
  10. Nëse je i punësuar, specifiko pozicionin e punës”;
  11. “Sa kohë pas përfundimit të studimeve je punësuar?”;
  12. Pas përfundimit të studimeve në fakultet je punësuar në:
  13. a) Në sektorin shtetëror, në profilin tënd;
  14. b) Në sektorin privat, në profilin tënd;
  15. c) Në sektorin shtetëror, por në një qasje tjetër;
  16. d) Në sektorin privat, por në një qasje tjetër;
  17. e) Në organizata jofitimprurëse (OJF);
  18. f) Në biznes familjar;
  19. g) Në biznesin që ke hapur vet;
  20. h) Jashtë shtetit, në profilin e tënd;
  21. i) Je i papunë, me banim në Shqipëri;
  22. Nëse nuk po punon aktualisht në profesion, cila është arsyeja:
  23. a) Nuk gjej punë në profesionin për të cilin jam diplomuar;
  24. b) Nuk gjej punë në zonën ku jetoj;
  25. c) Kam preferuar të punoj në profile të tjera;
  26. d) Kam marrë drejtim tjetër profesional dhe po vazhdoj studime të tjera;
  27. e) Arsye të tjera
  28. Fushën në të cilën je orientuar për të punuar?
  29. Studimet në universitet të kanë ndihmuar në aspektin profesional?
  30. a) Shumë
  31. b) Mjaftueshëm
  32. c) Neutral
  33. d) Pak
  34. e) Aspak
  35. Studimet në universitet ju kanë përgatitur në aspektin:
  36. a) Teorik
  37. b) Praktik
  38. c) Teorik dhe praktik
  39. Mendoni se programi studimor i ofruar nga fakulteti ju ka përgatitur për tregun e punës?
  40. a) Shumë
  41. b) Mjaftueshëm
  42. c) Neutral
  43. d) Pak
  44. e) Aspak
  45. Çfarë planesh ke për karrierën?

Në përfundim të aplikimit të Pyetësorëve bëhet një raport final që i dorëzohet NJSBC-së së Fakultetit dhe Dekanit të Fakultetit.

 

Fakulteti i Historisë dhe i Filologjisë - Të gjitha të drejtat e rezervuara